Afspraken maken
Afspraak maken
U kunt ons helpen door eerst te kijken of uw vraag beantwoord kan worden via Thuisarts.nl of Moet ik naar de dokter?
Wanneer uw vraag hiermee niet beantwoord kan worden, kunt u deze vraag ook digitaal stellen via het patientenportaal. Nadat u bent ingelogd, maakt u een keuze aan welke medewerker u deze vraag zou willen stellen. Wanneer uw vraag beantwoord is, ontvangt u hiervan een bericht. Uitslagen van bloedonderzoek kunt u ook inzien via het patientenportaal. Uw huisarts zal proberen u een bericht te sturen over de uitslagen van het onderzoek en het daarbij horende advies. Er komen ook veel vragen over huidplekjes binnen en dan zou het ons erg helpen wanneer u via uw portaal hiervan alvast een foto kunt sturen. Wanneer u dit doet voor uw kinderen, dan graag via hun eigen portaal. U kunt per gezinslid een apart account aanmaken, zodat de zorgvraag in het juiste dossier komt te staan.
Wanneer u belt naar de praktijk zal het op bepaalde momenten drukker zijn en moet u mogelijk langer wachten. Minder urgente vragen kunt u beter stellen buiten het spitsuur van de huisartsenpraktijk of via uw portaal. U wordt ook de mogelijkheid aangeboden om door de assistente teruggebeld te gaan worden in een bepaald tijdvak van die dag. De praktijk is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00-11:15 en van 13:15-16:30. Op de overige tijden onder openingstijd, zijn we alleen telefonisch bereikbaar voor spoed en niet voor afspraken, uitslagen of vragen.